Za vas smo tukaj vsak delavnik od 9.00 do 19.00 ure in se vedno trudimo po najboljših močeh za 100% zadovoljstvo naših strank.
Če vam kos vašega naročila ne ustreza ali vam ne ustreza in želite izdelek vrniti ali zamenjati, sledite spodnjim navodilom.
----
KAJ NAREDIM, KO PREJMEM NAPAČEN IZDELEK?
Vsako naročilo izjemno cenimo, trudimo se, da ga obdelamo v najkrajšem možnem času in brez napak. Če je z vašim naročilom kaj narobe, se obrnite na našo podporo strankam na info@timme.si in se dogovorite za nadaljnje ukrepanje. V primeru, da je do napake prišlo na naši strani, bomo vračilo ali zamenjavo izdelka izvedli na naše stroške.
----
PREDEN NAM GA POŠLJETE NAZAJ, SE PREPRIČAJTE:
➛ Izdelek nima odstranjenih oznak ali nalepk
➛ Izdelek ni poškodovan in nima kakršne koli umazanije od npr. ličil/kreme za samoporjavitev...
➛ Izdelek je pakiran v originalni embalaži
Izdelek, ki je poškodovan / umazan / brez originalne embalaže ali z odstranjenimi etiketami, ne bo povrnjen ali zamenjan.
----