Za vas smo tukaj vsak delavnik od 9.00 do 19.00 ure in se vedno trudimo po najboljših močeh za 100% zadovoljstvo naših strank.
Če vam kos vašega naročila ne ustreza ali vam ne ustreza in želite izdelek vrniti ali zamenjati, sledite spodnjim navodilom.
----

KAJ NAREDIM, KO PREJMEM NAPAČEN IZDELEK?

Vsako naročilo izjemno cenimo, trudimo se, da ga obdelamo v najkrajšem možnem času in brez napak. Če je z vašim naročilom kaj narobe, se obrnite na našo podporo strankam na info@timme.si in se dogovorite za nadaljnje ukrepanje. V primeru, da je do napake prišlo na naši strani, bomo vračilo ali zamenjavo izdelka izvedli na naše stroške.
----

PREDEN NAM GA POŠLJETE NAZAJ, SE PREPRIČAJTE:

➛ Izdelek nima odstranjenih oznak ali nalepk

➛ Izdelek ni poškodovan in nima kakršne koli umazanije od npr. ličil/kreme za samoporjavitev...

➛ Izdelek je pakiran v originalni embalaži

Izdelek, ki je poškodovan / umazan / brez originalne embalaže ali z odstranjenimi etiketami, ne bo povrnjen ali zamenjan.

----

ZAMENJAVA BLAGA

Zavedamo se, da je vračilo blaga, ki vam ne ustreza, včasih lahko neprijetno, zato se trudimo, da vam celoten postopek čim bolj olajšamo. Izdelek, ki ga želite zamenjati, nam ga pošljite na naslov:
Herkul Trgovina, Ulica Kneza Koclja 11, 2000 Maribor.
v paket na list pripišite ali bi izdelek želeli zamenjati za drugo številko ali želite vračilo kupnine. V tem primeru pripišite tudi vaše podatke in bančni račun.
----

KAKO POTEKA MENJAVA BLAGA?

Vaša zamenjava bo obdelana v treh delovnih dneh po dostavi v naše skladišče. Po opravljeni menjavi bomo izbrano blago poslali na naslov ali mesto dostave iz prejšnjega naročila. Blago zamenjamo BREZPLAČNO. V kolikor ste izbrali vračilo kupnine, bo kupnina nakazana v roku 7 dni od obdelave vašega zahtevka.